Gå til innhold

kan jeg unngå å skrive under med "vennlig hilsen" i et offentlig brev?

Anbefalte innlegg

Gjest brevskriveren
Skrevet

er så forbanna . skal purre på en instans som ikke har svart noen av brevene mine. vanligvis pleier jeg å underskrive brevene mine med "vennlig hilsen". Men dette er slett ingen vennlighilsen , jeg er dritforbanna.,NOen forslag til alternativer jeg kan bruke. Jeg skal skrive et saklig brev. vil ikke at det skal se truende ut men jeg vil få frem at jeg er forbanna.

forslag?

Fortsetter under...

Skrevet

"hilsen"

"med hilsen"

"med ønske om snarlig tilbakemelding" (eller noe slik)

Gjest Glasselle
Skrevet

Det er like vanlig og korrekt å skrive rett og slett:

Med hilsen

navn

Skrevet

Når jeg klager på noe, pleier jeg å avslutte omtrent sånn:

"Jeg regner med at dette ordner seg og avventer en skriftlig beskjed fra dere om at saken blir behandlet.

Med hilsen NN"

Skrevet

Jeg skrev etter froskens forslag

Med en ikke så vennlig hilsen

mil1365380270
Skrevet

"Med hilsen" eller bare "Hilsen"?

Det fremkommer vel av resten av brevet at du vil ha svar NÅ?

Annonse

Gjest this is a signature
Skrevet

Du kan skrive "m.h." Med hilsen, eller bare navnet ditt.

Skrevet

Med forbanna hilsen

brevskriveren

En helvetes hilsen

brevskriveren

...eller ønsker lynkjapp og positiv tilbakemelding. Punktum.

Brevskriveren

Skrevet

Hva står i veien for at du ikke kan skrive "vennlig hilsen" selv om du er forbannet? Det er en standard høffelighetsfrase i offentlige brev.

Skrevet

Benyttet en gang: "Ikke fullt så vennlig hilsen"

Gjest busterompa
Skrevet

jæ hakke no løst te å si noe aant enn at jæ ær fra en liten by ve sjøn der vi bruker pærlær.. og jæ kommer ikke fra østfold nei

Skrevet

Hva med:

"Med vemmelig hilsen"...

Da vet ikke mottaker om det er en "trykkleil" gjort med hensikt eller ikke!

Annonse

Skrevet

Jeg skriver da aldri under med "vennlig hilsen "i et offentlig brev - enten jeg nå er vennligsinnet eller forb. i skrivende stund.

Med hilsen er mer korrekt , mener jeg.

Skrevet

Det kommer selvfølgelig an på HVOR sint du er. Jeg pleier også normalt sett å skrive "Vennlig hilsen", men jeg har ved enkelte anledninger bytta det ut med et velformulert "Kjøss meg i ræva" Kanskje ikke særlig taktisk, men gud så godt det føles.

Gjest brevskriveren
Skrevet

takker for alle innspill

med ....hilsen xx

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

• Opprett ny...