dreisi Skrevet 25. august 2004 Del Skrevet 25. august 2004 Hei! Jeg er en hyggelig gutt på 29 år som aldri før hadde solet meg med bar overkropp.Jeg har en hvit nordisk hud,og jeg glemte å smøre meg inn med solkrem. En varm sommerdag i begynnelsen av juli i år solte jeg meg i 6-7 timer ved stranden. Etter to dager begynte jeg å klø veldig og fikk en ru hud på høyre skulder og høyre overarm. Er dette soleksem? Jeg klør fortsatt etter så lang tid (godt over 1 måned). Er det normalt? Det er ikke så ille nå,huden er ikke ru lenger, men jeg har noen røde småprikker(likner kviser). Jeg har begynt å smøre meg inn med aloe vera gele.Ser ut som det virker. Jeg lurer på om denne kløinga og soleksemet vil gå over av seg selv og om det er normalt at jeg fortsatt har rester av soleksemet nå etter ca en og en halv måned. Skal ALDRI MER sole meg på overkroppen uten å smøre meg grundig inn først med høy solfaktor. Noen som vet om jeg likevel blir brun selv om man bruker høy solfaktor? 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/156398-soleksem/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.