Gå til innhold

Rett fra attføring til 80 % fast stilling


Gjest labbbeline

Anbefalte innlegg

Gjest labbbeline

Jeg er dønn utsitt, føler det som om jeg går med konstant feber, det verker i kroppen, sover dårlig om natten, sliter med angst, men jeg VIL jobbe og trenger penger.

Hva gjør jeg ?

Jobber til jeg møter veggen ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Prøv å holde ut og tenk at du blir sterkere og sterkere for hver uke som går :-) Bruk helgene til å ta deg ordentlig inn igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

mil1365380270

Må du ha 80% prosent, da? Vet ikke om det er så lurt å trigge den tilstanden der. Du ender kanskje opp med å få enda en sykemeldingsperiode.

Er du sikker på at det er det du blir attført til du vil?

Er det noe du kan forandre i livet ditt?

Ikke at det er lurt å flytte for å rømme fra problemene, men tenk stort, er det noe du vil ha annerledes, som du får gjort noe med?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest anouschka78

Prøv å holde ut og tenk at du blir sterkere og sterkere for hver uke som går :-) Bruk helgene til å ta deg ordentlig inn igjen.

Enig med deg, Frosken.

Prøv å tenk at du tar først to uker for at kroppen vender seg til arbeidstiden. Så en mnd. før du er kommet litt inn i jobben. Deretter tar du mnd. for mnd. Begynner selv å jobbe 1.sept. Er spent etter 1.5 år fra arbeidslivet :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest labbbeline

Enig med deg, Frosken.

Prøv å tenk at du tar først to uker for at kroppen vender seg til arbeidstiden. Så en mnd. før du er kommet litt inn i jobben. Deretter tar du mnd. for mnd. Begynner selv å jobbe 1.sept. Er spent etter 1.5 år fra arbeidslivet :-)

Jeg er så sliten at jeg får feber etter jobb.Jobber 6 dager i uken.Har små barn som krever sitt når jeg kommer hjem fra jobb.

Går hos psykolog 1 gang i uken, det er slitsomt det og....

Dessuten jobber jeg meg gjennom en vanskelig barndom med overgrep....

Men jeg vil så gjerne jobbe, trives kjempegodt.Likevel er jeg helt utmattet.

Skulle ønske jeg kunne jobbet 50 %, men det går ikke økonomisk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...