Gå til innhold

ulike størrelser...

Anbefalte innlegg

leina1365380727

Jeg har hatt 2 barn å ammet..

Etter det 1 barnet merket jeg at brystene ikke var like store mer. Høyre var mye større en den andre.Er det noen som vet hvorfor det kan bli sånn?

Kan man få dekt oprasjoner på å få de like store igjen??

er et veldig stort problem,,skjemmes å kan ikke gå i klær jeg vil.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/156419-ulike-st%C3%B8rrelser/
Del på andre sider

• 2 uker senere...

Fortsetter under...

Gjest just me!!

Jeg hadde samme problem. Du vil ikke få dekket noe, uten at brystene er så tunge å svære at det går utover helsa og ryggen. Jeg opererte inn silikon fordi brystene var så forskjellige, da la de inn to forkjellige str slik at brystene ble fylt opp omtrent likt, så nå ser det mye bedre ut.Men en operasjon koster jo selvfølgelig og det er jo ikke alle som har råd til det. Men det plaget meg så enormt at jeg ikke klarte å ha det sånn så jeg tok meg råd.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...