Gå til innhold

tranebærjuice/piller mot urinveisinfeksjon

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Tranebær virker mest forebyggende, og kan også stoppe en begynnende infeksjon, men har infeksjonen "satt seg" så bør du absolutt gå til legen.

Jeg gikk for lenge med en uvi (drakk tranebær), og det ble en nyrebekkenbetennelse..

Gå innom legen med en urinprøve, er mitt tips. Da slipper du unna med en kortere og lettere antibiotikakur enn hvis infeksjonen går opp til nyrene.

Gjest Lykke til _

Tranebær er bra, både juice og i kapsler. Drikk også andre sure drikker. Jeg bruker å kjøpe sitronsaft, sånne gule små flasker. Så har jeg masse sitronsaft i vannet jeg drikker. Det fungerer veldig bra!

Hvis du absolutt ikke vil gå på penicilin, så må du nok regne me opp til en uke.

mil1365380270

Samme erfaring som tips, men jeg rakk ikke å få nyrebekkenbetennelse. Krabbet til legen med feber, og kunne drept for antibiotika ;-)

Nå er det snart helg, lurt å gjøre det i dag. Du kan i alle fall få ut medisinen, så du har den når (!) du blir verre :-)

Samme erfaring som tips, men jeg rakk ikke å få nyrebekkenbetennelse. Krabbet til legen med feber, og kunne drept for antibiotika ;-)

Nå er det snart helg, lurt å gjøre det i dag. Du kan i alle fall få ut medisinen, så du har den når (!) du blir verre :-)

Ok.Har vurdert lege.Stikker en tur ditt i morgen.Takk for alle tips:o)

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...