mai82 Skrevet 26. august 2004 Skrevet 26. august 2004 hei! jeg tok silikoninnlegg 04.06.04 og er kjempefornøyd! Jeg var veldig opptatt av at de ikke skulle bli FOR store. ville ikke ha større enn en B men ville ha en B! kirurgen min lovet å gi meg en B-cup, men jeg passer kun A-cup bh'er (hadde ingenting fra før). Noen som vet om det går an å klage/kreve ny operasjon? (vet ikke om jeg vil, men lurer generellt).. Håper på svar 0 Siter
Dorthe Skrevet 26. august 2004 Skrevet 26. august 2004 Du har et års "reklamasjon". Ring og snakk med klinikken. Jeg fikk en kapsel og fikk operert på nytt men slapp å skifte protesen. Men selve protesen var ikke så dyr. Men ring og snakk med dem, de var i hvert fall kjempehyggelige med meg. 0 Siter
Korse1365380740 Skrevet 31. august 2004 Skrevet 31. august 2004 ta kontakt med legen som opererte deg. du har betalt for en vare du ikke har fått. vist det ikke hjelper så ta kontakt med politiet og hør hvor du skal ringe å klage på det. (husker desverre ikke hva det heter) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.