Gå til innhold

Trenger hjelp til å dra meg selv opp!!


Gjest bare gråter

Anbefalte innlegg

Gjest bare gråter

Jeg vet ikke om jeg er deprimert eller om jeg bare har en vanvittig dårlig dag, jeg føler jeg har gått skikkelig på veggen. Jeg sliter med dårlig selvbilde og for høye krav til meg selv, krav jeg ikke lenger klarer å innfri. Jeg føler jeg sliter meg selv og mannen min ut selv om han sier alt er bra. Jeg har ikke krefter til noe, jeg tror ikke jeg kan få til noe. Og det verste er at jeg føler at jeg ikke greier å stille opp for datteren vår heller. Som jeg elsker over alt på jord jeg orker ikke tanken på at hun skulle oppleve noe vondt.. Men hun får det sikkert ikke så godt av å ha en slik mamma. Hva skal jeg gjøre.. Jeg har ikke tro på at noe utenfor meg selv kan hjelpe meg. Jeg føler et press innenfra som tar all energi jeg har. Er det noen som har noen råd til hvordan man kommer seg litt ovenpå igjen? Orker snart ikke mer av meg selv. Skulle kanskje prøvd å ordne med timer til en psykolog, men jeg orker ikke å gå til fastlege, og orker ikke å ordne opp med noe. Jeg aner ikke hva jeg skal gjøre. Er kvalm og elendig, prøvde å gå ut i sted men måtte gå inn igjen for jeg bare gråter. Har ingen andre enn mannen min lenger, jeg har droppet kontakt med alle fordi jeg ikke har ork til noe sosialt. Skulle så gjerne ha hatt noe å gi, men alt er kaos inni meg og alt går voldsomt opp og ned. Noen som har noen råd som virker?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...