Gå til innhold

vorte på innsiden av tåen hva gjør jeg med den?


Gjest vondt i en tå

Anbefalte innlegg

Gjest vondt i en tå

har fått så vondt når jeg går og har nå funnet ut at jeg har en vorte på innsiden av tåen som kommer borti en annen tå og skaper blemmer. Hvordan får jeg vekk vorta

noen råd?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du kan kline på Vercuid, som er et vortemiddel som du får kjøpt reseptfritt på apotek. Da vil vorten gradvis bli borte om du følger bruksanvsningen. Eller du kan gå til fotpleier/hudpleier og få den fryst bort eller brent bort. (Spørs hva slags vorte det er)

Kan hende det kjennes bedre om du setter på et trykkavlastende plaster eller om du på annen måte unngår at tærne dine gnisser inntil vorta.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kan kline på Vercuid, som er et vortemiddel som du får kjøpt reseptfritt på apotek. Da vil vorten gradvis bli borte om du følger bruksanvsningen. Eller du kan gå til fotpleier/hudpleier og få den fryst bort eller brent bort. (Spørs hva slags vorte det er)

Kan hende det kjennes bedre om du setter på et trykkavlastende plaster eller om du på annen måte unngår at tærne dine gnisser inntil vorta.

takker så mye for svar :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...