Gå til innhold

ensom

Anbefalte innlegg

hva gjør man når det har gått 23 år av livet ditt og du bare har en venn og det er kjæresten din?

Alltid vært oversjenert og snakketøyet funker ikke blandt folk, vet aldri hva jeg skal si...

Tør ikke i tillfelle jeg blir avist... fatter egentlig ikke mitt store behov for å bli likt blandt folk, sku egentlig bety lite, men det gjør det ikke....

Først etter 3 år i jobben er jeg bynt og snakke litt med mine kolegaer, 3 av dem i hverfall....

9 år på grunnskole alene bakerst i hjørnet og hvert pinlige friminutt alene og bare venta på at dagen skulle være over så jeg kunne dra hjem til mor....

Flytta til ny plass i 6 klasse eller no og jentene var hyggelige de første dagene, ett friminutt gikk jeg sammen med dem over gårdsplssen da den ene ropte "se tel helvette og ligg unna oss, slutt og følge etter over alt" brant seg inn det ja.... nå er det gått mange år og jeg har utviklet ganske stor frykt for å bli kjent med nye folk.... heh ganske tåpelig egentlig

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/156603-ensom/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...