Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Jeg er en 27 år gammel gutt som har gått opp ca 10 i vekt det siste året. Etter vektøkningen har jeg fått ujevnheter/hull på rumpa, eller appelsinhud som det heter. Jeg kunne se tendensen før jeg jeg gikk opp i vekt, men da bare hvis jeg strammet rumpemusklaturen veldig. Dette er vel ikke akkurat normalt på en gutt. Jeg har sett godt overvektige menn som ikke har et snev av appelsinhud. Og jeg kan ikke akkurat kalle med overvektig en gang. Hva kan dette skyldes? Har jeg for mye kvinnelig kjønnshormon (er ikke plaget på noe annet område)? Jeg merker at hvis jeg står for lenge stille så stikker det litt i bena, er det for dårlig blodsirkulasjon som er grunnen? Eller har jeg en spesiell hudtype som forårsaker dette? Ikke hyggelig for noen å få dette, men dobbel bekymring for en mann. Jeg trener og er normalt sunn på ellers i livet. Hjelp!

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/156654-appelsinhud-p%C3%A5-gutt/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...