Gå til innhold

Gjør vi vårt livs største tabbe nå?

Anbefalte innlegg

Gjest Barn selv?

Vi har valgt å adoptere fremfor å få egne barn fordi det finnes to tilfeller av arvelige ting i vår familie. For det første mistet jeg et søsket pga hjertefeil. For det andre så har jeg selv noe som heter Ektodermal dysplasi.

Disse tingene er grunnen til at jeg ikke vil ha barn selv, men hva om disse tingene kan oppdages på forhånd og kanskje vi kunne fått et friskt barn??

Hva vet dere andre om slike ting? Bør vi ta sjansen?

Fortsetter under...

skorpionfisken

Jeg vet ikke noe om det medisinske, men at dere ikke gjør deres livs tabbe ved å adoptere det er jeg ihvertfall helt sikker på :-).

skriver under på det fei sier.

Jeg har en av hver, og det er ikke noe bedre å få egne barn enn å adoptere. Det er bare to forskjellige måter å bli foreldre på. For du blir like mye foreldre til den adopterte, og den blir like mye ditt barn som den som ikke er adoptert.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...