Gå til innhold

Medisinering av depresjon


Gnomen

Anbefalte innlegg

Har en samboer som for 1 år siden sluttet brått med injeksjon av flytende Litzium og zippramil. han hadde da gått på denne medesinen ca 1 år. siden da har han svingt i humøre. 2ggr har han fortalt at han sto parat til og gjøre slutt på livet.vi har hele tiden funnet en forklaring, sterke medesienr etc vil ta tid før det er ute av kroppen. men nå nesten 1 år siden siste injeksjon synes jeg at han er verre enn noen gang.Humøre er i bånn, alt er svart, han vil bare legge seg og helst dø.Han har den jobben han drømtre om og en familie som støtter, men hans tilstand sliter på oss alle. Spørsmåle mitt er da: Hva skal jeg gjøre? Få ham til lege igjen for mere Litzium? Eller er dette en bivirkning av medesinen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest pilletriller

Få han til lege, forklare situasjonen for legen og sammen med legen komme fram til behandling.

Var det bivirkninger som var årsak til bråseponeringa?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...