Gå til innhold

hører musikk


yoomee

Anbefalte innlegg

hei

noen ganger kan jeg høre musikk, f.eks i natt hørte jeg skikkelig dundrende musikk med trommer i bandet. kjente det i puta også, den rista. vekte samboern min og spurte om han hørte musikk, men det gjorde han ikke. har hørt litt musikk før også, men ikke så ofte. har ikke hørt noen ting, før inntil for ca 1 mnd siden. er dette hva man kan kalle en hørselshallusinasjon?

hva kommer det av? skjer det en koplingsfeil i hjernen så man hører og ser ting som ikke er sant?

hva slags medisiner kan man bruke når man bare hører litt musikk? utenom trilafon, som jeg har for sterk uro og forvirring, tror jeg da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Fortsetter under...

Hei du!

Ut fra det lille jeg vet er hørselshallusinasjoner et illevarslende tegn - særlig siden du allerde har en psykiatrisk historie. Jeg ville ha tatt kontakt med lege. Legen bør vite at dette kan være et symptom på at noe ikke er helt som det skal.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...