Gå til innhold

Drømmer


Gjest dosa

Anbefalte innlegg

Sover veldig dårlig om nettene, men når jeg først sovner drømmer jeg mye. Det er som regel min begravelse og en person NN som jeg har veldig dårlig forhold til og som gir opphavet til mine depresjoner og angst.

Hva betyr dette?

Etter og ha vært deprimert i flere år, og beklagelig vis noen forsøk bak meg, er jeg ikke lenger redd for og dø.

Er dette vanlig?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Umulig å analysere, uten å vite mer om følelsene. Men det kan jo være at du ønsker å konfrotere denne NN og det som skjedde den gangen. Symbolsk kan død bety at man ønsker å begrave noe, for å kunne åpne en ny dør og starte et bedre liv :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...