Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest GreenIguana

Er det en sånn som man svelger en liten "pille" som så går gjennom kroppen? Har sett det gjort på TV, og det så enkelt og greit ut.

Man svelger et lite apparat på størrelse med en pille, og den går da gjennom kroppen mens den tar bilder hvert andre sekund, tror jeg det var. Den mannen som gjorde dette, hadde sår i tarmene, og legene fant ut at den beste og minst smertefulle måten å undersøke på var å la ham svelge denne. Det tok 48 timer, så kom "pillen" ut den naturlige vei. Ingen smerter i det hele tatt. "pillen" sendte bildene over til en datamaskin som så viste bildene, slik at lege og pasient kunne se hva som var galt. Mannen måtte ha noen greier på seg som tok inn de bilder kapselen tok. Men han sa det etterpå at det var ingenting. Ikke vondt, ikke ekkelt. Håper det var det du mente da..:-)

Er det en sånn som man svelger en liten "pille" som så går gjennom kroppen? Har sett det gjort på TV, og det så enkelt og greit ut.

Man svelger et lite apparat på størrelse med en pille, og den går da gjennom kroppen mens den tar bilder hvert andre sekund, tror jeg det var. Den mannen som gjorde dette, hadde sår i tarmene, og legene fant ut at den beste og minst smertefulle måten å undersøke på var å la ham svelge denne. Det tok 48 timer, så kom "pillen" ut den naturlige vei. Ingen smerter i det hele tatt. "pillen" sendte bildene over til en datamaskin som så viste bildene, slik at lege og pasient kunne se hva som var galt. Mannen måtte ha noen greier på seg som tok inn de bilder kapselen tok. Men han sa det etterpå at det var ingenting. Ikke vondt, ikke ekkelt. Håper det var det du mente da..:-)

takk =)

Gjest GreenIguana

takk =)

Helt i orden..:-) Du får et oppdrag av meg da..........

Du må fortelle hvordan det gikk..;-)

Gidder du det? Da jeg så det på Reality Channel, var jeg mektig imponert over hvor enkelt det var, og særlig det at det ikke gjorde vondt i det hele tatt. Man tenker jo på dem som må svelge slangen og sånn, og her svelger man en liten pille, og ferdig med det..:-)

Gidder du det? Da jeg så det på Reality Channel, var jeg mektig imponert over hvor enkelt det var, og særlig det at det ikke gjorde vondt i det hele tatt. Man tenker jo på dem som må svelge slangen og sånn, og her svelger man en liten pille, og ferdig med det..:-)

Men hvor lang tid tar det før den pilla kommer ut igjen da? Det er jo ikke alle som er på do hver eller annenhver dag

Hei "greeniguana".. det skal jeg gjøre.

ps.Tror det tar ca 48 timer før kapselen kommer ut igjen?!

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...