Gå til innhold

mareritt....


Gjest en kald verden

Anbefalte innlegg

Gjest en kald verden

Jeg drømmer forferdelige drømmer enda... og nå er det 10 år siden jeg flytter hjemmefra...Drømmer om hendelser hjemmefra. At jeg blir slått og at mamma lider. Det er grusomt. Jeg våkner redd som bare det...

Det er helt jævlig. Som om jeg aldrig blir ferdig me det på en måte...

Ingen råd for dette vel? hmmm det er så vondt. Her om dagen orket jeg ikke på jobb.. jeg var så nede.... så da ble det en egenmelding... huff... ikke så lett for tiden nei...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg tror den beste måten å bli kvitt disse marerittene på er å begynne å gå til samtaler. Da får du snakket om det og får det dermed litt mer på avstand.

Du kan snakke med fastlege/psykolog/psykisk sykepleier.

Det beste stedet å starte er nok hos fastlegen. Så kan h*n henvise deg videre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest en kald verden

Jeg tror den beste måten å bli kvitt disse marerittene på er å begynne å gå til samtaler. Da får du snakket om det og får det dermed litt mer på avstand.

Du kan snakke med fastlege/psykolog/psykisk sykepleier.

Det beste stedet å starte er nok hos fastlegen. Så kan h*n henvise deg videre.

takk for raskt svar... mewn har gått til samtale i 6 år... gruer meg til og sove hver kveld..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

takk for raskt svar... mewn har gått til samtale i 6 år... gruer meg til og sove hver kveld..

Skjønner. Har du prøvd medisiner? Kanskje du må prøve en annen terapiform eller en ny terapeut?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest en kald verden

Skjønner. Har du prøvd medisiner? Kanskje du må prøve en annen terapiform eller en ny terapeut?

jeg har sluttet på medisiner. Jeg har også byttet terapaut.... ganske rart... her om natten drømte jeg at jeg ble voldtatt av min egen bestefar og det er ganske sykt....det er helt virkelig liksom...huff

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg har sluttet på medisiner. Jeg har også byttet terapaut.... ganske rart... her om natten drømte jeg at jeg ble voldtatt av min egen bestefar og det er ganske sykt....det er helt virkelig liksom...huff

Hei. Vil bare si at det umulige er fullstendig mulig. Så hold den løsningen åpen. Kanskje er det underbevisstheten din som arbeider for å hente opp traumatiske minner.

Føler fryktelig med deg. Hva med å ta deg en tur til Senter mot incest? Ring å bestill en samtale!

Klem og lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...