Gå til innhold

Bukplastikk

Anbefalte innlegg

Gjest teatrika

Jeg er ei mor på 26 år som har veldig komplekser for magen min etter svangerskap. Har tenkt på bukplastikk for å få et bedre utseende på dette, men har veldig mange spørsmål. Hva kreves for å få dette dekket? Hvilke erfaringer har dere med smerter...og resultater? Håper på svar på dette, da jeg virkelig ønsker å se bedre ut snart...

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/157111-bukplastikk/
Del på andre sider

• 2 uker senere...

Fortsetter under...

Gjest Mikronesia

Det er individuelt hva fastleger syns er skjemmende/hemmende når det gjelder overflødig hud. Men de fleste vil henvise deg om du har behov for en full bukplastikk.

Smertene er ikke så enorme. De to første dagene får du smertestillende på resept, etter det kan du ha behov for paracet e.l. Men det er vel mer ubehagelig enn vondt. Litt ubehagelig når drenene skal fjernes etter noen få dager. Smertene er ikke noe å grue seg til! :)

Resultatet mitt ble bra. Jeg har et arr på størrelse med et blyantstrek rett over "hårlinjen" og ut til sidene. Navlen min sto ut i ca. 3 mnd, men nå er den normal igjen. Arrene er veldig lite synlige. Jeg er VELDIG fornøyd. Det lønner seg å bruke "korsettet" døgnet rundt ei nokså lang stund, likeledes å teipe sårene med kirurgisk teip i minst tre mnd. Det hindrer store arr!

Lykke til :)

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/157111-bukplastikk/#findComment-1020326
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...