Gå til innhold

Skal klare det!!!

Anbefalte innlegg

Blir helt rørt når jeg leser svarene deres. Takk for at du vil holde hånden min Maar. Trenger at noen vil det. Jeg skal tenke på det når jeg sitter der. Skal prøve å fokusere på det jeg skal si, stå støtt på bena og ikke tenke på at han er der. Egentlig har jeg ikke dårlig samvittighet for at han er redd og har mareritt. Jeg bare føler meg fæl når jeg har så mye hat i meg. Når jeg ønsker ham det aller ver ste. Når å ønske ham død er for lettvint for jeg vil han skal føle den samme smerten som jeg har gjort. Jeg tenker på at slike som han blir mobbet og plaget i fengselet og fryder meg over det. Da føler jeg meg litt ond. Men jeg vet han fortjener det for han har ødelagt så mye for andre. For meg, for familien min, for min kjære, for den andre jenta som har anmeldt, og helt sikkert for andre også som ikke har turt å si ifra..... Men det er godt også å kunne føle dette sinnet og hatet... Så mye bedre enn å rette det mot meg selv, innover i mørket, og la det bygge seg opp til en stor vond klump inni meg som spiser meg opp fra innsiden. Slik som jeg gjorde før. En stor klump av skyld og skam og smerte og skittenhetsfølelse... Nå er ikke den klumpen min lenger. Nå er det hans tur til å bære den selv om jeg bærer litt av den enda. Jeg skal ikke gi meg, skulle han bli frikjent så skal jeg anke. I dag er det jeg som er sjef over redselen. Jeg vet ikke hvordan det er i morgen, men i dag er det være sint dagen....:) Og da er jeg sjef! Klem

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/157118-skal-klare-det/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest gamlebarbie

Kjempebra at du tenker sånn.:-)

Jada, jeg syns det er bra at du lar sinnet ditt gå ut over den det gjelder, og ikke deg selv. Fortsett sånn. Ikke ha dårlig samvittighet for det.:-)

Når alt dette er over, vil du kunne se tilbake og si: Jeg KLARTE det.:-)

Tøffe jenta, ikke gi deg.:-)

Klem

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/157118-skal-klare-det/#findComment-1012047
Del på andre sider

Kjempebra at du tenker sånn.:-)

Jada, jeg syns det er bra at du lar sinnet ditt gå ut over den det gjelder, og ikke deg selv. Fortsett sånn. Ikke ha dårlig samvittighet for det.:-)

Når alt dette er over, vil du kunne se tilbake og si: Jeg KLARTE det.:-)

Tøffe jenta, ikke gi deg.:-)

Klem

Å jeg er bare så utrolig stolt av deg!

Du er ei skikkelig tøff jente!

Er glad det du får gjort et oppgjør nå. Det fortjener du. Jeg har ikke vært så flink til å skrive herpå dol i det siste,men du skal vite at jeg har tenkt masse på deg!

Lykke til. Stor bamseklem fra meg

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/157118-skal-klare-det/#findComment-1012810
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...