Vanmann21 Skrevet 2. september 2004 Del Skrevet 2. september 2004 Jeg har de siste 3 årene vært plaget av munnskold (after) som dukker opp kontinuerlig og gjerne 5-10 stykker på en gang. I tillegg er jeg plaget med øyebetennelse, det ligner på øyekatarr, men jeg får ikke puss på øyet. Øyedråpene som legen har anbefalt meg, funker ikke heller. Samtidig er jeg ofte sjuk, hver andre-tredje måned, med feber og sår hals. Jeg må ha verdens dårligste immunforsvar. Jeg har tatt diverse blodprøver, og alt ser fint ut, men noe må jo være gærent. Jeg føler meg egentlig ganske frisk og i god form, og lever relativt sunt, så jeg skjønner ingenting. Noen her med lignende erfaringer? Jeg gir alt for å bli kvitt disse greiene. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/157134-munnskold-%C3%B8yebetennelse-og-d%C3%A5rlig-immunsforsvar/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest 1976modell Skrevet 3. september 2004 Del Skrevet 3. september 2004 Hei. Har ikke noen gode råd, men kjente meg igjen i innlegget ditt... Bare at jeg er mildere "rammet". Har aldri hatt slike munnsår før nå i sommer, og fikk to stk med bare få ukers mellomrom. I tillegg har jeg også vært plaget med sår hals/hovne mandler siste 3/4 året og har vært mye oftere småsyk enn jeg har vært før. Har alltid vært av de som "aldri" er syk, derfor har jeg vært litt bekymret jeg også... Men føler meg som den hypokonderen, har nevnt dette for fastlegen min, (som alltid er stresset...) i forbindelse med andre undersøkelser, men hun sier bare at jeg er frisk hver gang. Tatt blodprøver og mangler visst ingen av de vanlige stoffene i alle fall... Begynte det slik i det små med deg, og så ble det verre og verre..? Noen spesiell grunn til at du skriver dette innlegget under kjønnssykdommer..? Hvis du har lest innleggene under, så har jeg skrevet inn om herpes tidligere, så jeg er litt paranoid når det gjelder seksuelt overførbare sykdommer.Har tenkt på alt mulig som kan feile meg i så henseende... 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/157134-munnskold-%C3%B8yebetennelse-og-d%C3%A5rlig-immunsforsvar/#findComment-1012421 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest 1976modell Skrevet 3. september 2004 Del Skrevet 3. september 2004 Hei. Har ikke noen gode råd, men kjente meg igjen i innlegget ditt... Bare at jeg er mildere "rammet". Har aldri hatt slike munnsår før nå i sommer, og fikk to stk med bare få ukers mellomrom. I tillegg har jeg også vært plaget med sår hals/hovne mandler siste 3/4 året og har vært mye oftere småsyk enn jeg har vært før. Har alltid vært av de som "aldri" er syk, derfor har jeg vært litt bekymret jeg også... Men føler meg som den hypokonderen, har nevnt dette for fastlegen min, (som alltid er stresset...) i forbindelse med andre undersøkelser, men hun sier bare at jeg er frisk hver gang. Tatt blodprøver og mangler visst ingen av de vanlige stoffene i alle fall... Begynte det slik i det små med deg, og så ble det verre og verre..? Noen spesiell grunn til at du skriver dette innlegget under kjønnssykdommer..? Hvis du har lest innleggene under, så har jeg skrevet inn om herpes tidligere, så jeg er litt paranoid når det gjelder seksuelt overførbare sykdommer.Har tenkt på alt mulig som kan feile meg i så henseende... Forumet omfatter visst INFEKSJONSMEDISIN også, så det var vel kanskje ikke kjønnssykdommer du tenkte på...(jmfr mitt innlegg over) 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/157134-munnskold-%C3%B8yebetennelse-og-d%C3%A5rlig-immunsforsvar/#findComment-1012447 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.