Gå til innhold

hva er du mest fornøyd med når det gjelder deg selv?


Gjest mens det ennå er sol

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

er stort sett fornøyd med kroppen min, skulle vært litt høyere da men...

blant personlige egenskaper så verdsetter jeg at jeg er intellektuell og har humor, noe som kan komme med i depressive perioder.

tja det var vel det

var det det du ville vite?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ja solen er her

Det må være personligheten det da. I tillegg til at jeg er pen, smart og grei ;-), men jeg er dessverre gift gutter.

Skulle gjerne gått ned noen kilo, men mannen min er fornøyd så da er det liksom ikke så nøye og nå er det et helt år til neste sommer.

Lurer på om jeg har noe sjokolade eller smågodt liggende :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vanskelig å si hva jeg er mest fornøyd med.

Har vært fornøyd med kroppen siden jeg var sånn ca 16 år. Det var vel da jeg begynte å forstå at det var helt greit å være slank.

Ellers har jeg blitt mer selvsikker med årene.Om et par år blir jeg 40,og det er bare deilig.

Personligheten må andre uttale seg om,men jeg har gode venner,kolleger og familie som jeg tror setter pris på meg og som jeg setter pris på,og da er jeg fornøyd.

Jeg tror egentlig jeg er veldig lite firkantet foressten.Det er jeg veldig fornøyd med,for det er den verste egenskapen jeg vet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så ikke at det var skrevet på psykiatri, har egentlig ikke noe her å gjøre - ennå.

Gjør det noe da?

Hører ikke til her jeg heller,men akkurat dette spørsmålet var greit å svare på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Lotus-Or.

Antagelig at jeg tør å ta sjanse, tør å prøve noe nytt.

Takk for spørsmålet, var virkelig på tide at jeg tenkte noe positivt om meg selv.

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...