tiliti Skrevet 6. september 2004 Skrevet 6. september 2004 Hei. Takker for gode råd, men det gikk som jeg trodde. Var hos lege i dag morges og det eneste jeg fikk høre er at "sånt skjer"... Så lenge jeg ellers følte meg frisk var det ikke noe å bekymre seg over. Ble ikke gjort noe. Ingen prøver eller undersøkelse bare denne beskjeden. Får vel skaffe meg knebeskyttere og plasterlapper )) Legen din skremmer vannet av meg. 0 Siter
mil1365380270 Skrevet 6. september 2004 Skrevet 6. september 2004 Hei. Takker for gode råd, men det gikk som jeg trodde. Var hos lege i dag morges og det eneste jeg fikk høre er at "sånt skjer"... Så lenge jeg ellers følte meg frisk var det ikke noe å bekymre seg over. Ble ikke gjort noe. Ingen prøver eller undersøkelse bare denne beskjeden. Får vel skaffe meg knebeskyttere og plasterlapper )) Nei! Du må gå tilbake og kreve å få henvisning til spesialister. Det kan være alvorlig. Evt. bestille time hos en annen lege. Gjør noe med det i alle fall. 0 Siter
mil1365380270 Skrevet 6. september 2004 Skrevet 6. september 2004 Det var kjapt, jeg venta 8 mnd og da hadde jeg purret på timen flere ganger. Kommer an på legen. Mener han det haster, blir man sendt til rødekors-klinikken, og der går det så fort. Sier man at de skal ringe ved avbestillinger, kan man få enda fortere. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.