Gå til innhold

Refusjon RTV

Anbefalte innlegg

Gjest Kristiane F
Skrevet

Hepp!

Hvordan går man videre frem for å få dekket full bukplastikk? Var hos legen i dag og fikk henvisning til spesialist. (Henv. for vurdering av bukpl).

Sender jeg søknad til RTV selv? Eller fikser klinikken det når jeg er til vurdering?

Takk for svar!

Gjest Kristiane F
Skrevet

Dette er noe klinikken ordner for deg:)

Lykke til!

ah, takk for svar!

Så det er klinikken som "bestemmer" om jeg får det refundert eller? Eller er henvisningen jeg har fått fra legen "tegnet" på at den JÆVLA hengebuken jeg har ikke er selforskyldt og dekkes av det offentlige?

Forsto du den? Heh! :)

Takk for svar.

Klem fra

Skrevet

ah, takk for svar!

Så det er klinikken som "bestemmer" om jeg får det refundert eller? Eller er henvisningen jeg har fått fra legen "tegnet" på at den JÆVLA hengebuken jeg har ikke er selforskyldt og dekkes av det offentlige?

Forsto du den? Heh! :)

Takk for svar.

Klem fra

Det at du har fått henvisning vil ikke automatisk si at du får det dekt desverre.

Det er det kirurgen du skal til som avgjør.

Hvor er det du skal foresten?

Lykke til!

Gjest Kristiane F
Skrevet

Det at du har fått henvisning vil ikke automatisk si at du får det dekt desverre.

Det er det kirurgen du skal til som avgjør.

Hvor er det du skal foresten?

Lykke til!

Jeg fikk med henvisning i "blanco". Jeg kunne velge selv hvor jeg ville sende henvisningen.

Tenkte å sende den til Axxessklinikken. Men de vil ikke operere meg før om 15 kg (snakket med dem pr. telefon).

Er det noe vits i å sende henvisningen nå, når jeg vet jeg må gå ned 15 kilo til? Eller kan det være fordel å komme inn til vudering nå, og ha en fast "dialog" med dem?

*forvirra*

Skrevet

Jeg fikk med henvisning i "blanco". Jeg kunne velge selv hvor jeg ville sende henvisningen.

Tenkte å sende den til Axxessklinikken. Men de vil ikke operere meg før om 15 kg (snakket med dem pr. telefon).

Er det noe vits i å sende henvisningen nå, når jeg vet jeg må gå ned 15 kilo til? Eller kan det være fordel å komme inn til vudering nå, og ha en fast "dialog" med dem?

*forvirra*

Jeg hadde levert henvisningen til dem å reist til konsultasjon.

Det var det jeg gjorde,og jeg fikk beskjed om å gå ned 10 kilo.

Dette var i mai,og i August hadde jeg nådd målet,nå skal jeg opereres den 28/9.

Gjest Kristiane F
Skrevet

Jeg hadde levert henvisningen til dem å reist til konsultasjon.

Det var det jeg gjorde,og jeg fikk beskjed om å gå ned 10 kilo.

Dette var i mai,og i August hadde jeg nådd målet,nå skal jeg opereres den 28/9.

Aww, så heldig du er!

Hvor skal du opererers? Jeg er ganske ny på forumet her, så hvis du har vært her lenge, så har jeg ikke fått med meg så mye nei..

Takk for at du tar deg tid til å svare på mine spørsmål. Jeg har surfet og lest masse selv, men det er alltid -noe- man ikke får fullstendig svar på synes jeg.

Igjen, tusen takk.

Klem fra

Skrevet

Aww, så heldig du er!

Hvor skal du opererers? Jeg er ganske ny på forumet her, så hvis du har vært her lenge, så har jeg ikke fått med meg så mye nei..

Takk for at du tar deg tid til å svare på mine spørsmål. Jeg har surfet og lest masse selv, men det er alltid -noe- man ikke får fullstendig svar på synes jeg.

Igjen, tusen takk.

Klem fra

Jeg skal opereres på Ringerike sykehus jeg.

Det var dette sykehuset som hadde kort ventetid da jeg søkte.

Er det noe du lurer på ellers så er det bare å spørre,skal prøve å svare så godt jeg kan.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...