Gå til innhold

tynn med dobbelhake, fettsuge?

Gjest veldig takknemlig for svar

Anbefalte innlegg

Hei, jeg er forholdsvis slank men når jeg legger på meg legger jeg alltid på meg i ansiktet, mest haken og får derfor dobbelhake. Ettersom jeg er ganske tynn og ikke vil bli tynnere er det vanskelig å bli kvitt dette. Vurderer derfor plastikk kirurgi, men hva kan jeg gjøre? Må det fettutsuges eller bare skjærer legene vekk huden? Noen som har noe peiling på pris? Utrolig takknemlig for svar ettersom jeg har en del komplekser pga dette.

På forhånd takk!

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/157252-tynn-med-dobbelhake-fettsuge/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest fredagsjente

Tror de gjør begge deler faktisk,en kombinasjon mellom å fettsuge og fjerne overflødig hud hvis den ikke er elastisk og vil trekke seg sammen etter inngrepet. Yngre mennesker har mer elastisitet enn eldre. Men du trenger ikke engste deg for arr,tror de legger arrene inntil hårfestet.

Tror de gjør begge deler faktisk,en kombinasjon mellom å fettsuge og fjerne overflødig hud hvis den ikke er elastisk og vil trekke seg sammen etter inngrepet. Yngre mennesker har mer elastisitet enn eldre. Men du trenger ikke engste deg for arr,tror de legger arrene inntil hårfestet.

takk for svar, har du noe peiling på pris, sånn cirka?

Gjest skjønner ikke..

Hårfestet på haken???

Gjest fredagsjente

takk for svar, har du noe peiling på pris, sånn cirka?

Jeg vet ikke hva de tar for et slikt inngrep, men du må sikkert regne med 20000-30000,aner som sagt ikke.

Send mail til dem og spør om pris!

http://www.nobelclinic.no/Kosmetisk_kirurgi/Ansiktsloftning/ansiktsloftning.html

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...