Gå til innhold

Alternativ til Rinexin

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

• 3 uker senere...
Gjest Psyduck

Har også problemer med bihulene når jeg flyr, og min erfaring er at Otrivin er et sinnsykt forslag - det vil antagelig bare gjøre tilstanden verre. Det eneste medisinske alternativet til Rhinexin tror jeg er Monohydrin, men dette fører vissnok lett til høyt blodtrykk. Tror det lurseste du gjør er å skifte lege!

Hvis du vil klare deg uten medisiner kan du forsøke fotsoneterapi. Jeg kjenner folk som har blitt kvitt bihuleproblemer ved hjelp av dette. Selv ble jeg litt bedre, men er på ingen måte kvitt plagene.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/15730-alternativ-til-rinexin/#findComment-81645
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...