Gå til innhold

En hilsen fra Puerto de Pollensa, Mallorca

Anbefalte innlegg

Hallo! eller ola!

Jullan og jeg kjeder oss en loerdagskveld paa Mallorca og saa fant vi en internettcafe i en bakgate - med aircondition og greier - DET har vi ikke i leiligheten vaar. Det er jamt over 30 grader i SKYGGEN her, og vi faar liksom ikke pùsta. Vi lengter hjem begge to til vaare hjemme......sukk. :)

Snakk om luksusproblemer! :D

Fortsetter under...

Jøss - jeg tror jeg burde vært med:-)

Ja, du burde det! :)

Vi maatte ut av rommet i dag klokken 12. koffertene staar naa i respesjonen til bussen henter oss klokken 19.10!! Saa naa gaar vi rundt i "reiseklaerne" og venter og surrer, og spiser og internetter :)

I natt la jeg madrassen helt bort til vinduslemmene foran kjokkendora og laa der og hev etter pusten i varmen, saa tordnet og lynte det og regnet noe vanvittig, det hjalp litt....og i dag er det en liten bris, men stadig utrolig varmt!

Skal bli godt aa legge seg i senga hjemme. Gubben henter oss paa Gardermoen klokken 01.35 i natt - og da er min tid paa Mallorca over :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...