Gå til innhold

vil bare sove


Gjest det går ann å være død selv om man står opp hver morgen

Anbefalte innlegg

Gjest det går ann å være død selv om man står opp hver morgen

føler meg død når jeg står opp. jeg gleder meg alltid til jeg kan legge meg om kvelde. ofte sover jeg om dagen også. livet er liksom blitt så meningsløst. hvordan skal jeg klare å ta meg sammen? hvordan skal jeg finne livsgnista igjen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bugge1365380662

Du skriver lite om deg selv.Kanskje har du mangel på essensielle stoffer,men det høres ut sånn i første omgang som en depresjon.Jeg ville tatt kontakt med legen min for samtale og prøvd å komme mer til bunns i dette. Av og til er det umulig å fylle dagene med noe meningsfullt,fordi ingenting gir mening. Det er typisk for depresjonen.Likeså tretthet.

MVH Bugge

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du skriver lite om deg selv.Kanskje har du mangel på essensielle stoffer,men det høres ut sånn i første omgang som en depresjon.Jeg ville tatt kontakt med legen min for samtale og prøvd å komme mer til bunns i dette. Av og til er det umulig å fylle dagene med noe meningsfullt,fordi ingenting gir mening. Det er typisk for depresjonen.Likeså tretthet.

MVH Bugge

motvekten til depresjon er kreativitet. Så det er bra om man klarer å finne på noe å gjøre om dagene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du skriver lite om deg selv.Kanskje har du mangel på essensielle stoffer,men det høres ut sånn i første omgang som en depresjon.Jeg ville tatt kontakt med legen min for samtale og prøvd å komme mer til bunns i dette. Av og til er det umulig å fylle dagene med noe meningsfullt,fordi ingenting gir mening. Det er typisk for depresjonen.Likeså tretthet.

MVH Bugge

Hyggelig å lese dine skriverier igjen.

Lurte på hvor du ble av.

mvh

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bugge1365380662

Hyggelig å lese dine skriverier igjen.

Lurte på hvor du ble av.

mvh

hei pielill!

Takk for det.Har det litt tøft for tiden,har begynt på attføring etter mange år hjemme...har mye migrene,hodepine og angst,men vi får satse på at det går bedre etterhvert.

VH bugge.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

hei pielill!

Takk for det.Har det litt tøft for tiden,har begynt på attføring etter mange år hjemme...har mye migrene,hodepine og angst,men vi får satse på at det går bedre etterhvert.

VH bugge.

Oppmuntringsklem til deg.

mvh

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uten mening er livet død. men det betyr slett ikke at du er død! Livet står bare og venter på deg, kjære deg! Du vet det bare ikke ennå.

Enig med Bugge, at dette minner om depresjonstegn.

Men her er noen spm:

Hvilke interesser har du hatt før? HVa kunne interessere deg og gjort nå?

Hvilke hobbyer liker du? Hvilke fritisaktivitereter kan ev. trigge deg? Hvilke venner/kjente/fam. savner du? 1-2-3. Opp av senga, og tenk!! Så klar ferdig kjør!! Vet det er noen barrierer du må over, mye sitter som mentale sperrer i hodet (a la mantra orker ingen ting, vil bare sove osv), andre pga fysisk lite vedlikehold (visste du at om man ved å ligge i sengen faktisk mister masse muskelmasse? Akkuart som bjørnene i hi om vinteren!)

God bedring . lykke til"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...