Gå til innhold

Hårtap og Propesia

Anbefalte innlegg

Jeg har en sønn som er 18 år og som alltid har hatt VELDIG tykkt og fint hår.I de siste ukene har han mistet urovekkende mye hår og nå har jeg panikk for at han skal bli en av dem som tidlig blir skallet(tynnhåret)

Han er av den typen som er veldig opptatt av at håret skal være bra så det vil være en katastrofe hvis det detter av!!

Jeg ser at det er en del ting og tang en kan ta for å hjelpe på dette men vet ikke noe om hva som hjelper eller hvor en får tak i dette.

Er det noen av dere som kan hjelpe meg å hjelpe min sønn??

mvh

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/157430-h%C3%A5rtap-og-propesia/
Del på andre sider

Fortsetter under...

18 år er jo veldig ungt da. Med mindre det ikke har vært svært tidlig skallethet ellers i familien hans på mor/far siden ville jeg gått til lege og undersøkt dette nøyere. Trenger ikke være genetisk betinget!

Husk også at arvelig håravfall tar svært lang tid. Selv har jeg mistet hår de siste 7-8 årene jevnt og trutt, men er ikke skallet (ennå). Hadde svært tykt hår i starten av 20 årene, det er blitt relativt tynt nå, desverre... (er 32)

Har selv brukt Propecia over tid, men føler ikke at det har hjulpet meg spesielt bra etter ca 6-7 måneders bruk

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...