Gå til innhold

Harrisons prinsipper

Anbefalte innlegg

Har vært så heldig (?) å vinne tobinds-utgaven av Harrisons Principles of Internal Medicine, 14. ed, i en limerick-konkurranse hos Pfeizer. Hadde egentlig tenkt å selge den billig til en fattig student, men så kom jeg over litt av innholdet i bøkene og begynte å lure på om jeg kan ha utbytte av den selv. (Det var om typiske reaksjoner på eksterne stimuli, type allergener). Siden jeg ikke har åpnet forseglingen lurer jeg på om en av "dåktårene" kunne være så vennlig å foreta en vurdering av den allmenne nytte av et slikt verk. Kan til opplysning legge til at jeg har treårig helsefagutdanning på høgskolenivå, så latinen skal jeg kunne klare..

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/15749-harrisons-prinsipper/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...