Ambrosia Skrevet 6. september 2004 Skrevet 6. september 2004 Jeg ringte til legesenteret i dag for å bestille time til noen blodprøver. Vil sjekke blod%, jernlager og sånt. Første ledige time var om 5 uker. Er det normalt å måtte vente så lenge? 0 Siter
mariaflyfly Skrevet 6. september 2004 Skrevet 6. september 2004 Ikke uvanlig å vente så lenge for en legetime på det legesenteret jeg tilhører ihvertfall. Men dersom du bare skal ta blodprøver, synes jeg det var drøyt, ja! 0 Siter
Åsemor Skrevet 6. september 2004 Skrevet 6. september 2004 Det hørtes voldsomt ut. Når jeg ringer legen kan jeg få time samme dag hvis jeg vil, men jeg må som planlegge bilen og sånn, så da får jeg velge når jeg vil ha time innen den første uka. (Men det hører nok også til ytterpunktene) 0 Siter
Gjest Dame55 Skrevet 6. september 2004 Skrevet 6. september 2004 Ikke uvanlig å vente så lenge for en legetime på det legesenteret jeg tilhører ihvertfall. Men dersom du bare skal ta blodprøver, synes jeg det var drøyt, ja! Dette var lenge å vente. På det legesenteret jeg tilhører får jeg time hos fastlegen på en ukes tid og når det gjelder blodprøver tatt på legesenterets lab. kan man komme mellom kl.8.30 og 10 uten å ha bestilt time. Henvisning på hvilke prøver som skal tas skriver legen inn på datasystemet når jeg er der. Skjønner jeg er heldig her....!! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.