Gå til innhold

sluttet med seroquel men


Gjest Lamila

Anbefalte innlegg

Er jente på 22 år. Jeg har schizoaffektiv/bipolar. Jeg var fornøyd med seroquel, Jeg la ikke på meg, slik jeg gjorde med zyprexa og fluanxol, sistnevnte ble jeg itillegg mere deprimert av. Men jeg fikk store smerter i beina hver natt og kunne ikke ta den mer da var psykosen allerede gått bort. Så nå bruker jeg bare litium,har ikke mani og depp takket være den, og det gikk bra. Første helgene gikk det ikke bra (stemmer og tankeinvasjon), og jeg begynte igjen. Men så gikk det ikke mer pga smertene og jeg var bra likevel. Gått uten i flere uker. Legen mener det kan gå bra å kun bruke litium da den kan ta det siden jeg er bipolar. Hun er ikke enig i schizoaffektiv slik de på sykehuset er, hun har heller aldri sett meg dårlig med psykotiske sympomer tror jeg.

Så lurer jeg på om dette kan tyde på at jeg får psykose igjen. Sent natt for to dager siden. Jeg hadde vært på byen og festet og var på badet og så meg i speilet da jeg var hjemme igjen. Det var forresten litt traumatisk eller ekkelt på byen, fordi eksen til pappa som jeg var der med(hun er knapt eldre enn meg, han har draget på de yngre damene) begynte å kjefte opp fremmede på dansegulvet.

Uansett da jeg så meg i speilet ble det veldig skremmende. Har opplevd lignende for to år siden. Jeg var den samme, men speilbildet ble voldsomt skremmende, forandret seg på en måte, ble større og skumlere, jeg var som en fremmed, med skumle skumle øyne.

Nå er alt bra igjen.. Er det nødvendig med seroquel da. Er det noe smertestillende man i såfall kan bruke i tillegg. Trenger den hver natt. Får ikke smerter av morgendosen for den er mindre. Ibux og Paracet hjalp bare noen få ganger.

Håper på svar

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...