Gå til innhold

Psyken min.


thelion

Anbefalte innlegg

Hei.

Jeg er en gutt på 21 år som ikke er fornøyd med tingenes tilstand.

Problemet er bare at jeg ikke aner hvorfor og hva som egentlig er galt! For ca ett år siden oppsøkte jeg en psykolog og jeg var ikke i nærheten av å være deprimert en gang sa han. Vil påstå jeg har hatt det som jeg har nå i ca 2 år. Vanskelig å forklare hvordan jeg føler det, men før var jeg alltid glad, lykkelig, positiv og gleda meg til ting. Hadde så og si alltid en glad og lykkelig følelse inni meg.

Egentlig har jeg lyst å være lykkelig for jeg er igrunn meget fornøyd med ting som de er. Hvorfor er jeg det ikke da? Har lurt litt på om det er en sykdom jeg har som går ut over det psykiske og som gjør at jeg føler det sånn.

Jeg føler det avogtil som det på en måte er en hemmelighet jeg bærer på jeg må si, men hva skulle det være? Har ikke vært forelska i ei jente så lenge dette har pågått, det var jeg "alltid" før. Har lurt på om jeg kan være homofil, men har konkludert med at det er jeg ikke.

Blir ofte nervøs for ting helt uten grunn, har mista selvtillit jeg hadde tidligere.

Har ikke noe problem med hverken matlyst eller søvn, har som regel en god følelse i kroppen når jeg våkner, mens "problemene" ofte kommer utover dagen. Når jeg trener blir det som regel bedre. Har ofte dårlige dager dagen derpå (fylleangst?).

Det kan være bra dager, jeg kan ha en dårlig dag osv. Det er ikke 100% konstant men ofte har jeg denne konstante følelsen inni meg over at det er noe som er galt.

Noen som har noen råd eller tips om hva dette kan være og hva jeg kan gjøre med det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...