Gå til innhold

redd....


susanna23

Anbefalte innlegg

Er så sliten fortiden.. føler alt bare går nedover..

det hele begynte egentlig med en reaksjon av en vanskelig oppvekst. mistet matlysten og var deprimert. nå aner jeg egentlig ikke hva som har skjedd.. maten har tatt så stor plass i hverdagen min.. mye av det jeg tenker på er mat, angrer på jeg spiser, spiser lite og selvtilitten er lik null. føler meg som en skuespiller i et eget skuespill. overfor venner virker jeg nok som jeg har det bra. studerer ( forsåvidt...) har hobbyer ( som har dabbet endel av nå, men skylder på at studiene tar mye av tiden...)

og tror de tror jeg har det ok. inni meg er alt kaos. føler jeg ikke takler noen ting lenger. er så sliten...

tanken på og gjøre slutt på alt blir større...

har kontakt med helsepersonell men tørr ikke åpne meg for dem. redd for hvordan de reagerer. de prøver så godt de kan og få meg til å fortelle hva jeg spiser ol, men er redd reaksjonen hvis jeg skal svare det som er sant... som er nesten ingen ting.

vet mye av energien min er borte nettopp pga dette, men det er absolutt ikke en sirkel jeg ønsker å være inne i... men er så vanskelig og komme ut av den igjen....... snufs

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

at du er redd,ja. Har du kontakt med helsepersonell, bør du si det som det er til dem. De blir ikke sjokkerte, sinte eller fordømmende - de har hørt det meste før.

Og de er jo der for å hjelpe deg, ikke sant?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...