Gå til innhold

multippel personlighetsforstyrrelse? Splitter personlighet


Gjest Redd og sliten

Anbefalte innlegg

Gjest Redd og sliten

Hei.

Jeg har hatt en samtale med behandler i dag. En lang telefonsamtale.

Det hører med til historien at jeg har gått til henne i 4 år, og hun kjenner meg enormt godt.

Som liten ble jeg misbrukt, selv om jeg ikke helt enda klarer å "godta" og bruke de ordene.

Pratet lenge med behandler i dag.

Saken er den at jeg den siste uken har vært "ute av kontroll".

Jeg føler meg ute av meg selv, og gjør ting jeg ikke husker. "Beviset" er tomme vivalbokser, paracettbokser, og pinex forte bokser.

Det bare skjer, uten kontroll over noe som helst.

Jeg husker ikke å ha tatt noe av dette. Det skremmer, for jeg har alltid før "planlagt" selvskading.

Nå vet jeg ikke hva som skjer med meg.

Hva skjer?

Hun nevnte så vidt spilltet personlighet kanskje. Men at hun måtte prate mer med meg.

Hva skjer? Gråter nå... jeg er uten kontroll over medisininntaket, men er livredd for innleggelse.

Hva er splittet personlighet eller den duren?

Hun kan ikke innlegge meg på grunnlag av det, kan hun? Selv om jeg ikke har kontroll over inntak av medisinene?

Redd og sliten

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...