Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Jeg har mye hår der bak og skjemmes. Det er faktisk noe som gjør at jeg tenker på det hver gang jeg skal ha sex. Noen råd til hvordan jeg kan få det fjernet?

Enten permanent eller ved hjelp av andre midler.

Jeg er studentgutt, så hvor mye koster det evt. å få det fjernet permanent (for hvem har vel egentlig behov for hår akkurat DER?)

Alle seriøse råd tas i mot med stor takk.

Hilsen en med hårete bak-ende...

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/157564-lange-h%C3%A5r-p%C3%A5-rumpa/
Del på andre sider

Fortsetter under...

fuji1365380447

Tja, du vet vel allerede at det er helt vanlig at gutter og menn har hår på baken..? Tror ikke at de fleste jenter bryr seg noe særlig om det - det har i allefall aldri plaget meg noe særlig.

Men hvis du absolutt vil fjerne det er det flere muligheter.

Du kan gå til en hudpleieklinikk å fjerne det med voks. Det er ikke permanent, men vil holde rumpa di hårfri i ca 6 uker av gangen. Dessuten vil hårveksten gradvis bli mindre av denne behandlingn. Det gjør vondt - i hvert fall de første gangene.

For mer permanent hårfjerning er det mulig å ta en form for laserbehandling på hudpleieklininkker. Det er dyrt (ca 10 000,- kr) og smertefult, og du må ha mange behandlniger for å få et godt resultat.

Mitt råd til deg er: Lær deg å leve med den hårete rumpa di! Du er ikke alene, og det er ikke det som er avgjørende for om jenter liker deg, eller om du får et godt sex-liv!

Lykke til

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...