Gå til innhold

Kjærlighetssorg på jobb


Pequeno

Anbefalte innlegg

Hei, jeg er 40 år. Forelsket meg i en på jobb på 45 år. Vi var sammen en stund og det var vidunderlig. Deretter sa jeg at det ikke gikk an (følte fortsatt for eks-mannen min), så han etter noen måneder aksepterte situasjonen og nå er i et annet forhold. Jeg synes det er veldig vanskelig å treffe han på jobb hver dag. Hvis jeg oppsøker han er han grei mot meg, men merker er han ikke føler mer for meg nå. Jeg vet at jeg må la være, det er klart, men noen tips for at jeg glemmer han fortere?? takk. dere menn?? er det veldig plagsomt med en forelsket dama som dere ikke er interessert i nærheten ??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nils Håvard Dahl, psykiater

Forventer du ikke å få både i pose og sekk?

Du har avsluttet forholdet. For at han skal "overleve", må han legge lokk på følelsene sine. Selvsagt er han mer reservert enn da dere var et par.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...