Gå til innhold

Urinvegs-smerter?

Anbefalte innlegg

ladde1365380743

Har vert til vanleg lege nokre gonger fordi eg trudde eg hadde ein urinvegsinfeksjon. Har levert urinvegsprøvar 2 gonger, og dei var "reine". Har gått på penselingkur 2 gonger, men til ingen nytte tydlegvis. For no sitter eg med det igjen. Det byrja i mai 2004. Eg hadde smerter (kanskje i enden av urinrøyret) før eg måtte på do, og like etterpå. Akkurat i når eg skulle "sleppe taket" og når eg skulle "presse" dei siste dråpane ut. Etter denne gongen har eg hatt de 5 gonger til, og no er me i september 2004. Men det har kanskje utvikla seg meir som "annfall" og med større smerter. Etter den siste penselinkuren har eg hatt det 2 gongar til. Det eg opplever no er at eg kjenner at det er på veg, eller at det er noko "gale" eller i veien "der nede". Eg må meir på do en vanleg. Det eg vondt noken gongar når eg er på do, men ikkje kvar gong. Så bygger det seg opp og blir meir intenst, og eg har smerter kvar gong. Aller mest når eg presser "siste rest" ut, då har eg STORE smerter. Etterpå er det dunkande smerter og eg kjenner det heile tida. Det er ikkje til å halde ut. Eg må meir på do en før, men det er ikkje alltid pga urin. Det virkar som om eg må SÅRT på do, utan at eg må det. Det er ikkje sikkert at det er i slutten av urinrøyret, men lenger "opp og fram" på ein måte. Eg veit ikkje. Eg våknar om nettene og må skikkelig på do, og det er så vondt. Eg får ikkje sove alltid. Nokre gonger har eg fått ein plutsleleg intens smerte, på samme måte som forklart, andre gonger har det "bygd" seg opp. Eg fann ein samanheng med at eg hadde tatt Ibux alle gongane dette skjedde, at det var ein bivirkning. Men no sitter eg her igjen, og har ikkje rørt ein einaste smertestillande. Eg kjenner det heile tida no, når det er på det verste. Vennligst svar raskt! Tusen takk! :)

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/157705-urinvegs-smerter/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg forstod ikke helt om du var gutt eller jente, men uansett er det klamydia som dukker opp i hodet mitt... Kanskje du burde tatt en test? Og hvis den er negativ, bør du så absolutt få henvisning til en spesialist i urologi/gynekologi. Det er ikke normalt å ha det så vondt!

Lykke til.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/157705-urinvegs-smerter/#findComment-1016672
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...