Gå til innhold

Hvilke medisiner for ny akutt depresjon med rask virkning?


Gjest anouschka78

Anbefalte innlegg

Gjest anouschka78

Har blitt skikkelig deppa igjen. Kan ikke ta mer enn 200mg lamictal pga. oftere forkjølelse, visne armer og hyppige blåmerker. Tar p-piller i tillegg og som jeg forstår så reduserer de lamictalen med 50 %

Er i ny jobb nå med opplæring. Hjernen fungerer ikke, er ekstremt trøtt og kan ikke konsentrere meg. Tenker svarte tanker om meg selv og analyserer alt jeg har sagt eller gjort.

Kan jeg prøve litium som siste forsøk på en uspes. bipolar affektiv lidelse med tendens til unipolar dep, i tillegg til lamictal når alt annet er prøvd?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest anouschka78

Hvorfor være så sent ute med litium? Den er kjempebra, den virker.

Takk, for svar!

Fikk Aurorix i tillegg til Lamictal i første omgang. Blir andre runden med Aurorix, men nytt siden jeg skal kombinere dem med Lamictal. Må forresten en psykiater skrive ut Lithium?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk, for svar!

Fikk Aurorix i tillegg til Lamictal i første omgang. Blir andre runden med Aurorix, men nytt siden jeg skal kombinere dem med Lamictal. Må forresten en psykiater skrive ut Lithium?

Det vet jeg ikke. Jeg fikk den da jeg var innlagt... Eneste bivirkningene jeg har merket er at jeg må opp en del ganger på natta og drikke og at jeg plutselig kan få smerter i magen, så må jeg løpe på do, så er alt ok igjen. Altså ikke noe stort problem...Og depresjonen har vært borte nå en god stund. Bruker også Lamictal. Anti depp får jeg svingninger av. Brukte Fontex en periode.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...