Gå til innhold

serotonin-boost


Gjest liberaler

Anbefalte innlegg

Gjest liberaler

Jeg har tenkt å begynne med Johannesurt, er neppe klinsik deprimert, men lider av tidvis søvnløshet, irritasjon, mildere humørsvingninger. Jeg har liggende noen Cipramil-piller og lurer på om det går greit å eksperimentere med å kombinere disse med Johannesurt, f.eks. ved å også ta 5 eller 10 mg Cipramil. Har også Tolvon og kunne tenke meg å forsøke å "booste" dette med 30-60 mg av disse også.

Har tenkt å prøve meg fram og begynne forsiktig. Hvis jeg merker markant bedring av Johannesurten alene, benytter jeg bare den. Jeg har en liberal holdning til bruk av medsin og syns det kan brukes for økt livskvalitet, ikke bare ved kliniske tilstander. Derfor har jeg lyst å forsøke dette.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest alternativer

Prøv johannesurt alene, eller cipramil alene. IKKE samtidig -det er farlig! (Serotonergt syndrom) Søk her inne eller på nettet, så finner du mer om det. Johannesurt kalles også hypericum.

Cipramil virker kraftigere, men har også mer bivirkninger hos de fleste.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det er riktig!

du må ALDRI blande Johannesurt med tradisjonell antdepressiva. Dette har jeg nemlig tenkt på selv, men da ble legen streng og sa at det mest sannsynlig vil gi sterke bivirkninger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest liberaler

det er riktig!

du må ALDRI blande Johannesurt med tradisjonell antdepressiva. Dette har jeg nemlig tenkt på selv, men da ble legen streng og sa at det mest sannsynlig vil gi sterke bivirkninger.

Ja, det er vel kanskje dette serotoninsyndromet. Kanskje jeg kan forsøke å kombinere den med Tolvon i første omgang, det virker ikke så mye på serotonin, tror jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...