Gå til innhold

Kan det være kreft?

Anbefalte innlegg

Gjest svar meg raskt..

Jeg var til ultralyd for å finne ut om jeg hadde gallestein, noe jeg hadde. Legen fant også noe han trodde var en blodansamling i leveren, han undersøkte meg lenge så jeg skjønte at det var noe. Han konfererte også med en kollega. Jeg skal til MR og lurer på hva det kan være.

Hva betyr det egentlig å ha en blodansamling i leveren? Hvis det er det jeg har da...

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/157778-kan-det-v%C3%A6re-kreft/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nina Lindstad, spesialist i allmennmedisin

Blodansamling kan bety at det har vært en gammel blødning der, eller at blodkarene forløper unormalt. Høres lite sannsynlig ut at det skulle være kreft, det ville nok vært lettere å se. Du må nok klare å vente på MR-svaret før su sikkert får vite hva det er..

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...