Gå til innhold

Hjelp! Jeg er alene !!!


PusiLiten

Anbefalte innlegg

Jeg har fått et sammenbrudd pga samlivsbrudd, og kjenner at jeg er livred for tanken på å bli alene! Savnet etter noen som elsker meg og som jeg elsker er stort. Jeg trenger en annen for å føle meg trygg. Jeg trenger noen å klamre meg til. En sikkerhet, støtte, noen å dele alt med. en som passer på meg, som er der, som kan gjøre meg rolig og trygg inni meg.

Og det skremmer meg, for jeg forstår jo såpass nå at jeg ikke bør være avhengig av andre for å være trygg. Men jeg trenger noen. Jeg trnger en livline. Nå klamrer jeg meg til en eks, ikke for å bli sammen, men for å ha noen. For å ikke bli alene.

Det gjør meg ikke noe å være alene hjemme, men det å vite at jeg er "alene", ikke har noen som er der for meg et sted, gjør meg så redd!

Jeg får angstanfall og gråter masse. Får ikke puste. Alt bare raser sammen.

Fikk valium av legen, og nå har følelsene roet seg litt ned. Men jeg vet jo at det bare er en flukt. Når jeg ikke lenger tar de, så vil savnet, lengselen, følelsen av svik, og vissheten om at jeg ikke har noen komme. Og jeg er redd for det også jeg. Kjærlighettsorg er grusomt. Jeg prøver å fortrenge det.

Men jeg er alene. Det er igen som er glad i meg lenger, jeg har ingen som kan gi meg trygghet. Og jeg vet ikke hva jeg skal gjøre. Innerst inne vil jeg ha en ny kjærest, en som er der istedenfor. Men det er ikke lurt. vet det. Likevel så er jeg redd og savner nå.

Noen som har ligngende følelser eller gode råd til meg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest gaudiamus

Ja jeg har vært igjennom det du sliter med nå. Jeg vet hvor viktig det er å trekke pusten dypt og komme seg videre. Du bare MÅ huske at kjærlighet er så komplekst fenomen at det er ikke bare å ha et menneske å lene seg opp til. Hvis du gir meg en emailadresse så skriver jeg til deg og gir deg privat råd og oppmuntring.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke gi emailadressen din til noen i dette forumet.

De aller fleste er sikkert OK, men man vet jo ikke....

Du er sikkert veldig sårbar akkurat nå.

Håper du ellers får noen trøstende ord og gode råd.

Lykke til ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...