Gå til innhold

NHD--- aurorix -- uro --- skal jeg minske dosen

Anbefalte innlegg

Hei igjen... jeg har nå nesten 3 uker brukt aurorix--- begynte fint med 75 g, økte raskt til 150, og så til 300. I en uke nå har jeg brukt 450 mg. Søvnproblemer har jeg hatt hele veien....

Håper at det skal gi seg, at det er et begynnerproblem, eller?

Blir jo ikke bedre med økt dose heller.... Prøvde vallerina natt....og kanskje tilfeldig, men jeg sov på et vis i natt... Håper ikke denne naturmedisinen kolliderer med Aurorix.?

Et nytt problem er at jeg blir noe urolig innvendig på 450 mg... har merket det de siste par dagene... Vil dette gå over?? er vel først nå alt tidsmessig skal begynne å virke.. så jeg gav ikke meg selv sjansen til å prøve om 375 holdt.

Har fått mer energi...det er virkningen så langt, pms var lettere, men altså noe urolig innvendig og kanskje litt rastløs!!

Er dette begynnerproblemer, eller bør jeg forsøke å gå ned på dosen??

Legger til for ordens skyld at det er angst(helse/noe sosialt/slapphet og psykosomatiske plager jeg forsøker aurorix for. Er ikke nevneverdig plaget av depresjon.

Håper på svar!

MVH

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/157840-nhd-aurorix-uro-skal-jeg-minske-dosen/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...