Gå til innhold

Har forsøkt d meste!


Gjest sobril

Anbefalte innlegg

Hei

Jeg har vært syk i mange år og forsøkt mange medisiner (cipramil, fontex, seroxat, zoloft, tolvon, cipralex, lamictal) Nå er jeg veldig dårlig igjen og legen min sa hun ikke visste hva hun skulle gi meg. Jeg har reagert på cipramil, seroxat og cipralex med utslett og de andre har ikke fungert på meg. Efexor vil jeg ikke bruke for jeg er livredd for å legge på meg.

Er det ikke noe annet jeg kan få??

Har tatt endel overdoser av tabletter og innlagt på psykriatisk mange ganger og nå merker jeg at planene om å gjøre det slutt gnager sterkere og sterkere. Jeg orker ikke å ha et liv der jeg bare er lei meg lenger. Hva kan jeg gjøre og andre forslag til medisiner!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei!

Du sier ikke noe om i hvilken grad du har gått i terapi, og hvorvidt dette har vært nyttig for deg.

Ikke alle typer problemer kan hjelpes i noen betydlig grad med medisiner. Av og til er det helt andre virkemidler som kan medføre endring.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mulig jeg er helt på jordet, men jeg trodde ikke efexor var det som var størst fare for å legge på seg av.

Selv mistet jeg appetitten.

Jeg mistet også totalt appetitten av Efexor.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest vil jeg tro

Mulig jeg er helt på jordet, men jeg trodde ikke efexor var det som var størst fare for å legge på seg av.

Selv mistet jeg appetitten.

Jeg la på meg ca 10 kg, etter jeg begynte med efexor.

Spiste kanskje det dobbelte av hva jeg gjør nå.

Sluttet med dem for ca 1 år siden.

Det er nok forskjellige erfaringer ute å går.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg la på meg ca 10 kg, etter jeg begynte med efexor.

Spiste kanskje det dobbelte av hva jeg gjør nå.

Sluttet med dem for ca 1 år siden.

Det er nok forskjellige erfaringer ute å går.

Helt klart ulike erfaringer, ja.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...