Gå til innhold

NHD: noe jeg lurer på........


mariex

Anbefalte innlegg

Går nå på 300 mg Efexor. Synes ikke medisinen har effekt på meg.Er avflatet, deprimert og likegyldig. Jeg sliter virkelig nå.Psykiateren min har sagt at vi prøver en stund til med Efexor og hvis jeg fortsatt ikke har noe hjelp av den, vil han gi meg Lamictal i tillegg.Det var en inne på forumet her som nevnte at man måtte være innlagt hvis man skulle begynne på Lamictal pga at man kunne få ubehagelige bivirkninger.Stemmer dette?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nils Håvard Dahl, psykiater

Det er ikke nødvendig med innleggelse for å begynne med Lamictal.

Utrolig irriterende når noen kommer med slike direkte ukorrekte utsagn. Det er så negativt for mange som blir villedet.

Kan du finne innlegget for meg slik at jeg kan slette det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ikke nødvendig med innleggelse for å begynne med Lamictal.

Utrolig irriterende når noen kommer med slike direkte ukorrekte utsagn. Det er så negativt for mange som blir villedet.

Kan du finne innlegget for meg slik at jeg kan slette det?

Det var et svar fra -jeg vil-

0509 kl.20.57.

Ellers må du ha takk for hurtig svar.Jeg er glad jeg slipper innleggelse ved evnt. oppstart av Lamictal

mvh

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det å starte opp med lamictal er helt udramatisk. Med god oppfølging av lege og blodprøver foregår det på en ryddig måte. Jeg blir ganske kvalm når jeg øker dosen, men det går heldigvis over etterhvert. Lamictal har virkelig hjulpet meg, håper det funker for deg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det å starte opp med lamictal er helt udramatisk. Med god oppfølging av lege og blodprøver foregår det på en ryddig måte. Jeg blir ganske kvalm når jeg øker dosen, men det går heldigvis over etterhvert. Lamictal har virkelig hjulpet meg, håper det funker for deg!

Takk for ditt svar!Godt å høre at du har positiv virkning av Lamictal.Nå ble jeg virkelig mer ivrig etter å prøve den, selv om jeg vet at vi mennesker reagerer forskjellig.Takk igjen!:o)

mvh

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...