Gå til innhold

Noen tanker som sex og sosiale situasjoner

Anbefalte innlegg

Hei,

Når jeg har lyst til å finne meg en partner, dvs. lyst på sex så føler jeg meg mer motivert for å ta kontakt med folk, ikke at jeg klarer det spesielt bra eller at jeg har lykkes med å finne en partner enda, men motivasjoen til å ta kontakt med andre blir sterkere. Så tenkte jeg at SSRI'er er litt beryktet for å dempe sex-lyst, er ikke det litt dumt dersom de skal hjelpe mot sosial fobi? Kansje litt klønete skrevet, men noen som kjenner seg igjen?

Fortsetter under...

Det er riktig at SSRI preparater kan gi problemer med orgasme,men jeg tror ikke de nedsetter sexlysten.(Er litt i tvil om dette) Ellers vil jeg si at det er vanskelig å få både i pose og sekk her i livet.

mvh

Poenget mitt var ingen lyst på sex - ingen sosiale relasjoner heller så det er ikke pose og sekk, det jeg mente var at det ene var avhengig av det andre på en eller annen måte.

Det setter ikke ned lysten annet enn hos noen svært få.

Derimot må mange stå på litt mer for å få orgasme.

Hm, det var en oppklaring for meg, jeg trodde altid at det var lysten til sex som de innvirket på. Er det det som du kaller libido?

Så det er "orgasmebivirkninger" som er det vanlige? Er det mest damer eller menn som får slike bivirkninger eller er det stort sett likt?

Poenget mitt var ingen lyst på sex - ingen sosiale relasjoner heller så det er ikke pose og sekk, det jeg mente var at det ene var avhengig av det andre på en eller annen måte.

Jeg siktet til ditt forrige innlegg "medisiner som gir mot".Det jeg mente var at hvis du har problemer sosialt,kan det hjelpe med SSRI, men da kan du altså oppleve orgasmesvikt.Det blir jo derfor opp til deg og velge hva du synes er best(værst)

mvh

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...