Gå til innhold

nevroleptika


antipasta

Anbefalte innlegg

Jeg gikk på zyprexa i ca 2 år, stort sett på mellom 10 og 15 mg. Nå har jeg ikke brukt medisinen på ca 1 måned. Men jeg har fortsatt problemer med å konsentrere meg skikkelig, jeg skriver mye feil, og er fortsatt passiv og litt apatisk.Jeg er rett og slett ikke så kjapp som jeg en gang var, litt smådum. Slik var jeg ikke før jeg begynnte på Zyprexa, jeg var stort sett en av de beste i klassen min gjennom hele oppveksten.Så, dette er et stort problem for meg siden jeg er student. Vil jeg bli bedre, eller er dette en av de "ukjente" bivirkningene av nevroleptika som man må leve med?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest veldig langt nede veldig ofte

Jeg føler det samme som deg, har brukt risperdal i noen år, og har nå byttet til seroquel. Føler at identiteten min har blitt "borte". Jeg er jo meg, har bare blitt så innmari treg. Klarer ikke å henge med på kjappe replikker, bruker mer enn dobbelt så lang tid på å lese en bok. Kan også oppleve at jeg ikke forstår når noen snakker til meg, som om jeg ikke kan norsk. Jeg vet ikke om det er medisinene som gjør det, eller det faktum at jeg har blitt så dårlig. Uansett, jeg føler med deg. Håper du får en positiv erfaring med å slutte på zyprexa, og at du slipper å måtte bruke slike medisiner igjen. Lykke til:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...