Gå til innhold

Zopiklon og bivirkninger- NHD! VIKTIG!!!

Anbefalte innlegg

Jeg tok 2 ganger 7.5 mg (15 mg) Zopiklon da jeg la meg i går natt. Plutselig begynte jeg å se ting!! Bevegelser i rommet (det var bekmørkt), jeg så lys, og klare små bilder som svevde foran øynene mine.

Er dette en bivirkning? Tok jeg for mye?? Det er sikkert minst 1 år siden sist. Men jeg tar også 200 mg Seroquel når jeg legger meg.

Jeg hadde også store problemer med å reise meg opp, ikke så lenge etter jeg tok dem. En halvtime sendere kanskje. Ekstremt tung i kroppen.

Har "sett ting" før også på samme måte, men det er et par år siden.

Vær så snill og svar!

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/157896-zopiklon-og-bivirkninger-nhd-viktig/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det høres ut som du tok en for stor dose, ja. Ikke farlig stor, men nok til at du fikk hallusinasjoner.

Hvis du ikke har brukt medikamentet på ett år, er det helt unødvendig å ta to tabletter. Antakelig ville du ha sovnet med bare en halv tablett.

Så nå har du kanskje lært noe til neste gang...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...