Trond1970 Skrevet 10. september 2004 Del Skrevet 10. september 2004 Bor for tiden i Spania og maatte til Oeyblikkelig Hjelp i gaar med smerter i (for meg virket det som) nyrene. Doktor sier det er interne muskel smerter (4 dager naa) og gav meg ROFECOXIB 50 mg. Etter aa ha lest bruskanvisningen (paa spansk) ser jeg at det nevnes at man skal vaere forsiktig dersom man har problemer med leveren. Jeg hadde HEPATIT C forrige sommer og har hatt litt problemer (ikke alvorlig) med leveren. Doktoren ville ikke hoere paa min bakgrunn og jeg fikk ikke fortalt dette til han. Skal jeg fortsette aa ta denne medesinen til jeg evt. merker bivirkningene eller boer jeg stoppe med en gang. (PS! Har kun tatt foerste pillen ennaa). Haaper noen kan gi noen raad! Mvh, Trond 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/157929-bruk-av-medesin-rofecoxib-etter-hepatit-c/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.