silencio82 Skrevet 10. september 2004 Del Skrevet 10. september 2004 heisann jeg er en gutt som sliter me spiseforstyrrelse og har gjort det siden 98 egntlig mye før det å men offiselt på papirene så er det 98 og har da gradevis ut vilklet beinskjørhet eller OSTOPOROSE (tror det e sånn det skrives) og jeg lurer da på om det er noen måte å stoppe denne prossessen nå skal det sies at jeg er i den så kalte startfasen av denne utviklingen og har ikke fått no gode svar noen steds prøver nå her.. i håp om at jeg kansje kan få et bra svar.. er det også normalt me at kjeven klikker/knekker sånn at det gjør direkte vondt mens jeg prater dette skjer gjærne om jeg prater mye (1 times efektiv prat) eller synger me musikken på cd spilleren.. jeg lurer også på om det er normalt me kramper i armer å bein/fot som gjør så sinsykt vondt.. vet ikke om det er no samenheng men legen min sier ikke så mye ang dette.. han sier han må lære seg mere før han svarer å er derfor på kurs.. by the way jeg går til lege 1 gang i uke for vekt kontrol og 1 time i uken til pysolog og ei dame som kommer hjem å tvinger meg i frokost. + et sosialt treffsted for personer som har pysiske problemer hvor da jeg spiser me en av de ansate eller andre brukeren (HUSET i larvik) så spiseforstyrrelsen prøver jeg å få under kontroll å bli kvitt.. langt igjen. men sakte men sikkert går det fram over.. så folkens som er der ute det er håp.. jeg ser det.. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/157974-spiseforstyrrelse-utviklet-beinskj%C3%B8rhet/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.