Gå til innhold

AURORIX OG LAMICTAL,noen som har prøvd?


Gjest anouschka78

Anbefalte innlegg

Gjest anouschka78

Etter å ha hanglet meg hjem fra ny jobb og full opplæring måtte jeg innom min gamle lege for å høre hvilke typer medisiner jeg nå kunne prøve. Har endelig kommet meg ut i jobb fordi jeg alikevel ikke blir frisk av å gå hjemme. Men jeg har jo et problem og det er at jeg er skikkelig langt nede. Lamictal kunne ikke økes mer pga. litt blåmerker og armer som "sovner". Fikk nå Aurorix som jeg skal kombinere med lamictal. Noen med erfaring??

Sliter skikkelig i ny jobb med tretthet, konsentrasjonssvikt og dårlig hukommelse...Legen sa det neste nå ble en ny innleggelse. Er skikkelig redd. Vil så gjerne fungere!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nils Håvard Dahl, psykiater

Jeg er redd du ikke vil finne noen med denne kombinasjonen.

Lamictal er relativt nytt, og alt for få bruker Aurorix.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har prøvd mange medisiner, og nå går jeg på 600mg Lamictal og 600mg Aurorix. Dette er noen av de medisinene jeg har prøvd som jeg har hatt best effekt på.

Etter mange søk på internett og bøker som jeg har lest var det jeg selv som foreslo dette for legen og han var enig at vi skulle forsøke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest anouschka78

Jeg har prøvd mange medisiner, og nå går jeg på 600mg Lamictal og 600mg Aurorix. Dette er noen av de medisinene jeg har prøvd som jeg har hatt best effekt på.

Etter mange søk på internett og bøker som jeg har lest var det jeg selv som foreslo dette for legen og han var enig at vi skulle forsøke.

Takk, godt og høre!

Hva sliter du med? Jeg har en uspes. bipolar lidelse som jeg mistenker er en ultra rapid cycling. Min søster har det samme. Tenker på Lithium hvis ikke dette funker. Er så slitsomt å svinge hele tiden. Er jo kjempe humørsyk og vil bare hjemme meg og sove. Samme dag kan jeg stråle som en sol og fikse hva som helst. Hvordan har det hjulpet deg? Har så lyst å trappe opp lamictal, men blir helt rar, forvirra og synes jeg har fått en del blåmerker ved høyere dose. Tenker å kutte ut p-piller som reduserer virkningen av lamictal. Vil så veldig at dette er over snart. Får så dårlig samvittighet for alle rundt meg.

Setter pris på om du forteller litt om den gode virkningen din!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...