Gå til innhold

imovane


Gjest en kald verden

Anbefalte innlegg

Gjest en kald verden

Heisann!!!!!

jess, jeg fikk sove medisein i dag hos legen min! er kjempe glad nå. Fikk imovane så får håpe det hjelper meg litt. For nå er jeg sliten av ikke og få sove... noen som har prøvd de? hvordan var de?

klem!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest en kald verden

Imovane er en god sovemedisin, effektiv, beroligende, liten/ingen hangover dagen etter. Hvor mange fikk du og hvor lenge skal du ta dem?

jeg fikk 30 stk. og det er over tid liksom.... tar når jeg trenger bare. Å så bra! skal på tur nå og jobbe borte i 3 ukekrr og dsa må jeg ha søvn ellers tørner jeg. derfor fikk jeg de. er det farlig og ta flere? vet du det? om ikke EN virker liksom??? eller bør man bare ta en!!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg fikk 30 stk. og det er over tid liksom.... tar når jeg trenger bare. Å så bra! skal på tur nå og jobbe borte i 3 ukekrr og dsa må jeg ha søvn ellers tørner jeg. derfor fikk jeg de. er det farlig og ta flere? vet du det? om ikke EN virker liksom??? eller bør man bare ta en!!!!!

Man bør bare ta en, max 1 og en halv, iflg. felleskatalogen.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg fikk 30 stk. og det er over tid liksom.... tar når jeg trenger bare. Å så bra! skal på tur nå og jobbe borte i 3 ukekrr og dsa må jeg ha søvn ellers tørner jeg. derfor fikk jeg de. er det farlig og ta flere? vet du det? om ikke EN virker liksom??? eller bør man bare ta en!!!!!

Du bør bare ta én. Det er ikke farlig å ta flere, men da du vil du jo bruke dem opp fortere ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

oki takk for raskt svar! da vet jeg det for ikke og bli dårlig:) hehe

Om du skal ta en eller en halv kommer jo an på hvor sterke dem er. Finnes i 5 mg. og 7.5 mg. (Kanskje enda flere doser, vet ikke) Prøv deg fram med dosen.

Jeg har 7.5 mg. og tar noen ganger en halv og noen ganger en hel. Det er en bra medisin for får ikke hangover. For min del har jeg ikke problemer med å sovne, men våkner midt på natta. Synes derfor det er for galt å ta en sovetablett når jeg legger meg i og med at jeg sovner så har gjerne en halv liggende på nattbodet og et vannglass. Våkner jeg midt på natta og merker at jeg ikke får sove igjen så tar jeg denne halve. Fortsatt ingen hangover selvom jeg jeg tar den seint eller midt på natta. Står opp i sjutiden.

Har jeg derimot sovet dårlig flere netter så er jeg føre var og tar en hel, får da noen gode timers søvn. Brukes ikke i lengre perioder av gangen.

mvh

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du bør bare ta én. Det er ikke farlig å ta flere, men da du vil du jo bruke dem opp fortere ;)

Det kan være farlig å ta flere. Du kan hallusinere, få vrangforestillinger, blir veldig rusa, mister hukommelsen, mister impulskontrollen og kan ende med å ha i deg alle pillele du har, selv om du aldri ville gjort det til å begynne med. Jeg tok seks og trodde jeg var i jungelen og måtte redde barn fra en stor fare, leta gjennom hele huset for å finne flere piller, ringte rundt til venner og spurte om de hadde piller, og de kunne fortelle etterpå at jeg hørtes så sløv ut som om jeg var på heroin. Du kan bli ruset om du tar mer enn to piller og derfor tar du fler og fler for det er så deilig rus. Så hold deg til en. Jeg tok seks fordi jeg ikke sovnet av en, så prøvde jeg med to, så ble jeg rusa og dermed tok jeg alle. Hadde jeg hatt flere piller i huset kunne jeg vært død idag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei

Jeg har brukt imovane i perioder selv.Det har fungert fint, men du får en veldig bi smak dagen etter. Det blir rar smak på all mat. Å hvis du er jente så kan det øke sexlysten din i begynnelsen. Du må også huske på å ikke ta dem for sent på kvelden. Da kan du bli ganske døsig på morningen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har i perioder brukt Imovane, og det fungerer utmerket. 1 tablett holder i hvert fall lenge for meg. Jeg har til og med klart meg med 1/2.

Men det må sies at det går lenge mellom hver gang jeg bruker dem, noe som kan være grunnen til at jeg kan klare meg med en halv tablett.

Jeg har ikke merket noe til bivirkningene enkelte under snakker om. Rar smak i munnen, døsighet dagen-derpå, osv.

Det jeg derimot har merket er at du bør legge deg 30 minutter etter inntak - som veiledningen sier du skal.

Ikke begynn å snakk med folk. I hvert fall funker de som et sannhetsserum på meg. Jeg får en slags rus hvor jeg blir mer åpen enn jeg er på en ekstrem fyllekule, og sier mye dumt.

Men det er mulig det bare er meg! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...